Potrivit datelor furnizate de compania Taylor Nelson Sofres - AGB International, Numai iubirea, produsă de studiourile MediaPro Pictures şi difuzată pe postul Acasă cu o frecvenţă iniţială de două episoade pe săptămînă, iar din 4 martie de trei episoade săptămînale (vinerea, sîmbăta şi duminica) a fost lider de piaţă pe intervalul orar de difuzare, situîndu-se în topul preferinţelor telespectatoarelor tinere şi active (femei cu vîrste cuprinse între 15 şi 49 de ani din mediul urban) cu 79 de episoade din 100 difuzate.Mai mult decît atît, comparativ cu audienţa primului episod - o medie de 9,3 puncte, înregistrată pe data de 2 octombrie, pe acelaşi segment de populaţie, Numai iubire a a ajuns pe 12 noiembrie la o medie de 10,3, iar pe 14 ianuarie a înregistrat o medie de 11,1 puncte. Pe data de 4 februarie, Numai iubirea a avut, tot în rîndul femeilor tinere şi active o medie de audienţă de 13,2 puncte, cu episodul 39 în care era sărbătorită ziua Biancăi, iar Victor s-a bătut cu Terente şi gaşca chiar în curtea casei Bratu. Ultimul episod a înregistrat recordul în termeni de audienţă: 41,9% din femeile cu vîrsta cuprinsă între 15 şi 49 de ani din mediul urban care aveau televizorul deschis, au urmărit telenovela Numai Iubirea. (rating mediu 14,2%)