Ca întotdeauna, dincolo de valul de știri negative se petrec și lucruri bune. Trebuie doar să fim receptivi și, pe cît posibil, să contribuim.  

● Actorii Teatrului Național din București se alătură campaniei „Cutia Călătoare”, o campanie de donații prin SMS pentru echiparea a 1.800 de cutii care să ajungă la bebelușii aflați în nevoie. Inițiativa aparține Asociației SAMAS, avînd ca scop strîngerea unui număr de 100.000 SMS-uri (8844 cu textul BEBE, valoarea unui SMS fiind de 2 euro lunar) pentru această cauză.

● 20 de camioane și peste 200 de voluntari au împărțit cadouri pentru aproape 17.000 de copii, în cadrul unei acțiuni anuale de Crăciun desfășurate de Tășuleasa Social și Johanniter-Weihnachtstrucker. 

● Asociația „LaPrimulBebe” a strîns în campania #BunVenit 415.000 de euro pentru refacerea secției de neonatologie a maternității din Vîlcea. Campania umanitară s-a desfășurat în decembrie în cadrul grupurilor de Facebook, timp de șase zile, cu implicarea a 10.500 de părinți.

● Peste 5.000 români s-au alăturat campaniei „Dăruiește Lumină”, desfășurată pe platformele de socializare Facebook și Instagram, E.ON România donînd 200.000 kWh pentru zece instituţii. În total, au fost donați 1.000.000 kWh de energie, în cadrul celor șase ediții derulate pînă acum.  

● De Crăciun, a fost finalizată „Casa Share” #23, pentru doi părinți și cei trei copii ai lor care au trăit într-o singură cameră dintr-un bloc părăsit și deconectat de la utilități. Bogdan Tanasă, inițiator al proiectului, și-a donat casa şi terenul moștenite de la părinți și a strîns în online suma de 105.000 de lei.

● Trei tineri, Victor, Alina și Mihai, au facut cadou copiilor care depind de Relu Voicu și Asociația „Cu cărțile pe uliță” cîte un computer.

● #Caravanamagică a MagiCAMP a împărțit cadouri pentru peste 1.000 de copii din 525 de familii din întreaga țară.

Paul Alexandru este inginer de profesie, fotograf pasionat și pețitor de cuvinte în timpul liber.