Responsabilitatea socială a companiilor
În
de săptămîna aceasta se discută despre responsabilitatea socială a companiilor: „Vom încerca (…) să detaliem conceptele de CSR (Responsabilitatea Socială a Companiilor) şi de antreprenoriat social – două dintre componentele de bază ale implicării sociale a companiilor private . În spatele teoriei, vă vom face cunoştinţă cu oameni şi cu comunităţile pe care aceştia le-au transformat, oameni cărora li s-a dat şansa să înveţe că orice schimbare va porni, în primul rînd, de la ei.” (Stela Giurgeanu, Argument).
vorbeşte, printre altele, despre Berlinul de azi: „Ei bine, Germania nu mai e ce-a fost! E pentru prima oară cînd trăiesc la Berlin experiențe îngrijorătoare. Începînd de la fleacuri. Am văzut, de pildă, pe celebrul Ku’damm, un domn respectabil, aruncîndu-şi țigara neterminată pe trotuar, înainte de a intra într-un magazin. Pe trotuar?! Pur şi simplu?! Dacă vedeam asta la Bucureşti, la Iaşi, ba chiar la Cluj, abia dacă aş fi observat. Dar aici, în inima Berlinului, o asemenea „scăpare” are ceva apocaliptic.”
discută numirea, adecvată, a lucrurilor şi a lumii.
şi
vorbesc, fiecare, despre două noi branduri de ţară: maidanezul şi mobilitatea (migraţia calificată).
se întreabă "Cu cine ne mai mărităm-însurăm – în România - de-acum şi de-altădată".
află de la scriitorul
cum e cu „oamenii care spun nu”.
ne spune de ce să (nu) mergem la cele mai noi filme regizate de Mălăele şi Almodovar.
Pagini de cultură, interviuri, reportaje.
Dilema veche îţi dă de gîndit.