Magic Home, „autostrada electrică“ și plata întreținerii cu cardul
Sîntem mereu înconjurați de vești care ne întristează, așa că Dilema veche vine în fiecare luni dimineață cu #7veștibune din România, pentru a vă motiva săptămîna.
● O nouă casă Magic Home a fost deschisă la Iași; aceasta poate găzdui pînă la 20 de persoane în șase dormitoare. Locuința este administrată de o pensionară de 63 de ani, care, la rîndul său, a avut nevoie în urmă cu doi ani de un loc unde să stea, atunci cînd nepotul ei a fost internat la Spitalul Fundeni.
● KFC România donează surplusul alimentar din restaurante persoanelor defavorizate, prin programul Harvest. În 2018, au fost donate peste 1000 de kg de produse din pui, din 2 restaurante din București către Asociația Caritas.
● MOL România și Fundația Pentru Comunitate vor sprijini financiar 45 de tineri din medii defavorizate în procesul de obținere a permisului de conducere pentru categoriile B, C și CE, în cadrul celei de-a patra ediții a programului „Permis pentru viitor”.
Tot MOL România va inaugura, pînă în 2020, 21 de staţii de încărcare rapidă, prin proiectul NEXT-E. Alături de E.ON, care va face 19 astfel de puncte, va lansa „autostrada electrică” Iași-Tîrgu Mureș.
● Spitalul Orășenesc Pucioasa deservește o populație de 60.000 de locuitori, atît din Pucioasa, cît și din comunele arondate, dintre care 6000 de copii. HeidelbergCement România, printr-o investiție de peste 240.000 de lei, va redeschide secția de pediatrie a spitalului din oraș.
● Mastercard a lansat conceptul „Blocul fără cash”, în București. Acesta este menit să schimbe comportamentul românilor de a plăti întreținerea în numerar și doar primul dintr-un lung șir. Orice asociație de proprietari poate comanda sistemul de pe https://bloculfaracash.ro.
● Începînd cu 1 martie 2019, Unilever împreună cu Plantăm Fapte Bune în România lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” în rețeaua Mega Image. Pentru a participa, trebuie achiziționate produse Unilever din magazinele Mega de minimum 30 de lei.
● Trei ONG-uri civice au lansat o competiție prin care echipe de tineri își pun la bătaie ideile de a atrage cît mai mulți români la vot în cele 4 runde de alegeri care urmează. Cele 10 idei cîștigătoare vor fi alese pe 8 aprilie 2019, iar cîștigătorii vor primi 10 seturi de cărți. Detalii aici.
Paul Alexandru este inginer de profesie, fotograf pasionat și pețitor de cuvinte în timpul liber.