KILIPIRIM - ediţia a 8-a
Peste o săptămînă, în capitală va debuta o nouă ediţie a celui mai important tîrg de carte cu discount din România: KILIPIRIM.
• Kilipirim, ediţia de toamnă din acest an: 30 octombrie – 3 noiembrie, zilnic între orele 10.00 şi 20.00. Intrarea este liberă
• Organizat în centrul capitalei: Galeria Dalles
• Discounturi substanţiale la standul fiecărei edituri
• Evenimente dedicate iubitorilor de carte – la parterul Galeriei Dalles / Cărti şi produse ezoterice, la Festivalul de Spiritualitate şi Terapii Complementare ‘A Noua Dimensiune’ – la etaj
Organizat în cadrul Galeriei Dalles, în perioada 30 octombrie – 3 noiembrie 2013, zilnic între 10.00 şi 20.00, KILIPIRIM reprezintă o ocazie unică pentru iubitorii de carte din Bucureşti de a achiziţiona cărţi cu reduceri substanţiale din oferta celor mai importante edituri autohtone. Humanitas, Curtea Veche, Polirom, Cartea Românească, Nemira, Trei, Litera, Orizonturi, Univers, Corint Junior, Aramis, Girasol, House of Guides, Vivaldi, Prut, Noi Media Print sînt doar o parte dintre editurile care vor avea standuri în cadrul KILIPIRIM. Fiecare expozant practică, la Kilipirim, reduceri substanţiale de preţuri: cele mai noi titluri pot fi cumpărate cu un discount de 10%, iar titlurile mai vechi din ofertă ajung la reduceri de pînă la 70%.
„Mă bucur că, într-o perioadă atît de dificlă pentru piaţa de carte autohtonă, în care s-au închis librării, iar o serie de edituri au intrat în insolvenţă, proiectul KILIPIRIM reuşeşte să continue. Nu e simplu nici pentru noi, însă ne bucurăm de încrederea editorilor, împreună cu care am construit acest proiect, şi de interesul cititorilor, cărora le mulţumim. Sper ca evenimentul nostru să rămînă ani buni la rînd de-acum încolo o opţiune pentru cititorul bucureştean, cel mai central eveniment din capitală în cadrul căruia cărţile se vînd la cele mai prietenoase preţuri.” (Louisa Udrescu Bangale, organizator)
Pe parcursul celor cinci zile de Kilipirim, organizatorii le propun cititorilor o serie de evenimente dedicate atît copiilor, adolescenţilor, cît şi cititorilor cu experienţă, toate aflate sub motto-ul „vintage / oldies, but goldies”. Simplitatea, eleganţa, exprimarea corectă, lectura în familie sînt doar cîteva din temele abordate.