Cum poţi face o lună de practică la Orange
Compania Orange Romînia caută 120 de tineri care să facă parte din programul Orange First Step, ce presupune o lună de practică în cadrul companiei.
Acest program constă în trei sesiuni care se vor desfăşura în lunile iulie, august şi septembrie. Cele trei perioade au fost special create pentru a oferi flexibilitate celor interesaţi. Participanţii vor putea învăţa ce înseamnă o companie de telefonie mobilă, vor lucra alături de profesionişti, vor participa la traininguri de dezvoltare profesională, la workshopuri şi multe alte lucruri interesante.
Cum te înregistrezi?
Pentru a te număra printre cei care fac practică trebuie să urmezi cîţiva paşi simpli. Primul pas este completarea formularului de înscriere de pe site-ul www.orange.ro, pînă la data de 20 iunie cel tîrziu. După completarea formularului, îţi poţi alege departamentul unde vei lucra şi una dintre cele trei sesiuni disponibile. Ultimul pas constă în crearea unei caracterizări de maximum 15 rînduri în care încerci să-i convingi pe cei de la Orange că tu trebuie să fii ales pentruprogramul Orange First Step.
Cei care s-au înscris pentru sesiunea din iulie vor fi anunţaţi dacă au fost acceptaţi după 24 iunie, iar cei care au aplicat pentru perioadele august şi septembrie vor fi anunţaţi după 24 iulie.
Dacă eşti selectat, pe lîngă programul flexibil, ai posibilitatea de a alege şi un departament din cele şapte în care vei lucra.
Orange shop este departamentul în care afli cum să-ţi pui în valoare abilităţile de comunicare şi să relationezi cu clienţii. Vei descoperii cum să identifici nevoile unui client şi care sînt etapele unui proces de vînzare la Orange.
Resursele umane este locul unde vei vedea cum este organizat acest departament şi prin ce metode oferă suport companiei. Vei descoperi call-center-ul de resurse umane şi vei participa la un interviu din perspectiva angajatorului.
Financiar-Contabilitate, aici vei învăşa noi trucuri pentru Microsoft Excel şi cum se aplică regulile contabilităţii.
Departamentul PR, te va învăşă cum să scrii mesaje în conformitate cu o strategie de afaceri şi care sînt particularităţile comunicării cu presa.
Prin ramura Comunicare vei afla cum se creează o strategie media de brand, vei descoperi mai multe despre un mix de comunicare şi despre cum se dezvoltă şi se implementează o campanie integrată.
De asemenea, participanţii vor putea face practică şi în departamentele de Marketing şi IT Development.