Art. 1 Organizatorul concursuluiAboneaza-te la Dilema Veche si pleci in Cappadocia!

1.1. ADEVARUL HOLDING S.R.L. – societate in reorganizare, in judicial reorganization, en redressesment, cu sediul in Bucuresti, str. Fabrica de Glucoza nr. 21, sector 2, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/14119/2006, CUI RO 18990288, cod IBAN RO24PIRB4216709616001000 deschis la Piraeus Bank – Sucursala Lacul Tei, reprezentata prin Carmina Dumitrescu, Administrator Special, înregistrată  ca operator în evidenţele autorităţii naţionale de supraveghere a prelucrarii datelor cu caracter personal, sub numărul 6363,

Organizează concursul „Aboneaza-te la Dilema Veche si pleci in Cappadocia!” în publicatia saptamanala Dilema Veche si pe www.dilemaveche.ro.

1.2. Concursul „Aboneaza-te la Dilema Veche si pleci in Cappadocia!” se va derula cu respectarea prevederilor cuprinse în prezentul regulament (denumit în cele ce urmează “Regulamentul”). Termenii şi condiţiile prezentului Regulament, aşa cum sunt prezentate mai jos, sunt obligatorii pentru toţi participanţii la concurs.

1.3. Organizatorii îşi rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, aducând la cunoştinţa publicului acest fapt, prin act adițional la prezentul regulament.

Art.2. Perioada de desfăşurare a concursului

Concursul „Aboneaza-te la Dilema Veche si pleci in Cappadocia!” este organizat în perioada 22 octombrie – 25 noiembrie 2018.

Art.3. Premiul oferit:

3.1. Premiul oferit în cadrul acestui concurs consta in:

O excursie in Turcia - Cappadocia, circuit de 8 zile pentru 2 persoane oferit de agentia Premio Travel, dupa cum urmeaza:

Circuit turistic in Turcia, Cappadocia

Program:

Ziua 1: Sosirea în Antalya

Veţi fi întâmpinaţi la aeroport de către ghidul dumneavoastră, care vă va conduce apoi către hotel, unde veţi avea parte de o primire călduroasă şi de băuturi răcoritoare. Veţi înnopta în Antalya.

 Ziua 2: Mănăstirea Mevlana

Excursie la Konya, unde veţi fi cazaţi peste noapte. Konya a fost capitala imperiului Selgiucizilor, în Evul Mediu şi este şi în zilele noastre, un loc de pelerinaj pentru turcii religioşi. Aici se află mormântul lui Mevlana. Veţi vizita faimoasa mănăstire Mevlana, locul în care luat naştere ordinul religios al dervişilor mevleviţi, cunoscuţi şi sub numele de dervişi rotitori. Mănăstirea, transformată într-un muzeu al artelor islamice, găzduieşte adevărate comori ale artei şi meşteşugurilor turceşti.

 Ziua 3: Oraşul subteran Serhatli

Excursie la Cappadocia si vizită la caravanseraiul Sultanhani. Impunătorul edificiu, ce se aseamănă cu o cetate, a fost ridicat in 1229 şi este unul din cele mai bine conservate caravanseraiuri. Printre punctele de atracţie ale excursiei, se numără şi vizitarea unui oraş subteran. La Serhatli veţi descoperi un oraş nemaivăzut, săpat în roca vulcanică de locuitorii acestor meleaguri, cu sute de ani în urmă. Se presupune că există peste 50 de astfel de oraşe, create de mâna omului. Veţi petrece 3 nopţi în Cappadocia.

 Ziua 4: Carierele de tuf calcaros din Cappadocia

Cu aspectul ei misterios, selenar, Cappadocia este cu siguranţă unul dintre cele mai extraordinare locuri pe de Pământ, iar carierele de tuf în interiorul cărora sunt încastrate locuinţe şi biserici, reprezintă principalele puncte de atracţie ale zonei. Creatorul acestui peisaj, este vulcanul Erciyes sau Argaeus, care a împrăştiat în zonă cantităţi imense de cenuşă de-a lungul perioadei sale de activitate. Aspectul selenar al ţinutului se datorează eroziunii rocii vulcanice sub influenţa factorilor de mediu, de-a lungul secolelor. Primii locuitori ai acestor meleaguri, au fost fugarii persecutaţi de legiunile romane, în secolul al VII-lea, iar între secolele X şi XV, a devenit un loc de pustnicie pentru mulţi monahi care au ctitorit aici biserici, capele, mănăstiri şi schituri, sculptând roca vulcanică.

 Ziua 5: Göreme

Veţi admira superbele fresce ale bisericilor din Parcul Naţional Göreme, ce face parte din patrimoniul cultural UNESCO. Este un loc unde natura a modelat peisajul în forme fantastice, priveliştea fiind de-a dreptul izbitoare: pereţi abrupţi, piramide sculptate în tuful calcaros şi cariere – toate acestea dând naştere unui superb labirint. De aici ne vom îndrepta către Valea lui Simion, cunoscută şi sub denumirea de Valea Călugărilor sau Valea Coşurile Sânzienelor. Veţi fi uimiţi de frumuseţea nemaiîntâlnită a peisajului dominat de formaţiunile geologice calcaroase perfect modelate, cu înălţimi de până la 10 metri, izolate sau chiar dispuse în grupuri. Vă veţi bucura de o privelişte unică, din vârful celei mai înalte cariere din Uchisar, ce domină peisajul erodat. După-amiază veţi face cunoştiinţă cu nobila artă a ţesutului (începând cu producerea materialelor; bumbac, mătase şi lână, până la ţeserea produsului finit). Ziua se va încheia cu o plimbare prin pitorescul oraş Avanos, renumit datorită olăritului.

 Ziua 6: Obrukhan

Vom părăsi Cappadocia şi ne vom îndrepta către faimosul caravanserai Selgiucid Obrukhan. Veţi admira priveliştea grandioasă a munţilor Taurus, pe drumul de întoarcere către Antalya, unde veţi fi cazaţi în ultimele două nopţi.

 Ziua 7: Antalya

Vizită în Antalya, unul dintre cele mai frumoase oraşe ale rivierei turceşti. Vegetaţia bogată a oraşului s-a dezvoltat datorită protecţiei oferite de impozanţii munţi Taurus. Veţi vizita unul dintre simbolurile oraşului, minaretul Yivly, cel mai înalt minaret canelat din Antalya. Veţi admira, de asemenea turnul cu ceas de la Kalekapisi (Poarta Cetăţii). În timpul acestui tur al oraşului, veţi beneficia de numeroase oportunităţi de a face cumpărături, în special bijuterii şi marochinărie. Vom vizita apoi Cascada Karpuzkaldiran.

Ziua 8: Zborul de întoarcere

Veţi fi conduşi la aeroport cu autocarul, conform orarului, pentru a vă putea îmbarca în avionul spre casă.

Servicii incluse:

  • Bilet de avion dus - intors 
  • Bagaj de mana de 5 kg si de cala 20 kg
  • Transfer aeroport - hotel - aeroport
  • Autocar modern cu aer conditionat
  • Ghid in limba romana care va asteapta la aeroport pentru a va conduce la hotel si care sta in permanenta cu dumneavoastra pe toata perioada circuitului
  • Cazare la hotel de 4 si 5 stele
  • Mic dejun
  • Transportul la obiectivele din brosura cu bilete de intrare incluse (pentru plecari 2018)

Servicii care nu sunt incluse, dar sunt recomandate:

Pachet cina pentru plecari 2018: 99 euro /persoana

Pachet cina+bilete intrare plecari 2019: 99 euro/persoana

Asigurare medicala si de bagaje –10 euro/persoana

Asigurare completă de călătorie (renunțare) – 10 euro/persoana

Preţul unui sejur poate suferi mici modificari in functie de perioada aleasa.

Perioada excursiei se va alege de catre castigator impreuna cu agentia de turism, in functie de disponibilul si rezervarile de la acea data.

Valoare totala premiu (un sejur pentru 2 persoane) = 6640.20 lei inclusiv TVA

Art. 4. Mecanismul concursului
4.1. Concursul se va desfăşura in ziarul Dilema Veche, cu aparitie in fiecare joi si pe www.dilemaveche.ro, pe toata perioada specificata la Art. 2.

4.2. Pentru a participa la concurs, cititorii trebuie sa se aboneze, in perioada campaniei, la publicatia Dilema Veche pe o perioada de 6 sau 12 luni, prin modalitatile de abonare pe care le au la dispozitie, inclusiv online, pe pagina dedicata abonamentelor. In plus, pentru abonamentele platite cu mandat postal sau ordin de plata este necesar ca abonatii sa trimita talonul completat sau datele lor (nume, prenume, adresa, nr. de telefon), impreuna cu copia dovezii de plata la S.C. ADEVARUL HOLDING S.R.L. – Abonamente, Bucuresti, Sos. Fabrica de Glucoza, nr 21, sector 2, cod postal 020331 sau prin fax: 0372.130.068 sau prin e-mail la: [email protected]

Persoanele care se aboneaza la Posta sau la firmele de abonamente trebuie sa trimita dovada ca sunt abonati la Dilema Veche pe 6 sau 12 luni.

Abonatii trebuie sa furnizeze toate datele cerute in talon si/sau in formularul online, corect si complet.

4.2.1. Modalitati de abonare:Online la http://abonamente.adevarul.ro, prin virament bancar sau mandat postal in contul S.C. Adevarul Holding S.R.L., cod fiscal RO18990288, nr. Cont  RO24PIRB4216709616001000 deschis la Piraeus Bank – Sucursala Lacul Tei, la toate oficiile postale si la firmele de abonamente.

4.2.2. Preturile practicate in campania de abonare sunt:

Dilema Veche - abonament 6 luni = 98 lei

Dilema Veche - abonament 12 luni = 159 lei

4.3. Castigatorii vor fi stabiliti in urma unei trageri la sorti pe random.org. Toti cititorii ce se aboneaza la ziar pe 6 luni sau 12 luni in perioada 22 octombrie – 25 noimebrie 2018 vor intra in tragerea la sorti pentru premiile mentionate la art. 3.1. 

Nu vor putea participa la extragere abonatii pe perioada mai mica de 6 luni.

Extragerea castigatorului va avea loc in saptamana 26 noiembrie – 02 decembrie 2018.

Castigatorii vor fi anuntati in ziarul Dilema Veche, intr-una din editiile lunii decembrie, in functie de confirmarea castigatorului. De asemenea, castigatorul va fi anuntat si pe www.dilemaveche.ro.

4.4. Câştigătorul va semna un proces verbal cu organizatorul concursului.

Art. 5. Acordarea premiilor

  1. 1. Câştigătorii sunt contactaţi de către Adevărul Holding prin telefon sau e-mail şi pot scrie pentru revendicarea premiilor pe adresa de e-mail [email protected] sau pot suna la numerele de telefon 0372.130.211 sau 0372.130.213 (tarif normal, orele 9:00-18:00, de luni până vineri).  Dupa confirmarea acceptarii premiului, castigatorul este publicat in ziarul Dilema veche si pe www.dilemaveche.ro.

5.2. În cazul în care, în termen de 60 de zile de la publicarea pe site, câştigătorii nu semnează procesul verbal cu organizatorul, aceştia vor pierde premiul, premiile astfel neacordate nefăcând obiectul unei noi trageri la sorţi.

5.3. Pentru a intra în posesia a premiilor, câştigătorul trebuie să prezinte actul de identitate în original sau in copie organizatorului.  

Neprezentarea unui document de identitate va conduce în mod obligatoriu la neacordarea premiului.

5.4. Pentru cazul in care primul castigator extras refuza premiul sau se afla in incapacitatea de a-l primi si isi exprima in mod expres acordul de a renunta la el, sunt extrase si 2 rezerve (rezerva 1 si rezerva 2), care sunt contactate in ordinea extragerii lor prin random.org.

5.5. SC Adevărul Holding SRL nu-şi asumă răspunderea pentru orice reclamaţie privind calitatea premiilor, reclamaţiile fiind îndreptate către furnizori.

Art.6. Regulamentul Concursului „Aboneaza-te la Dilema Veche si pleci in Cappadocia!

6.1. Regulamentul de participare/desfăşurare a concursului se află în formă redusă pe site-ul www.adevarul.ro in sectiunea dedicata. De asemenea va putea fi consultat gratuit la sediul organizatorului specificat la art.1.

Art. 7. Valoarea Premiilor/Taxe şi Impozite

7.1. Valoarea premiilor este brută şi va fi specificată în cadrul concursului.

7.2. Concursul se desfăşoară în acord cu prevederile Codului Fiscal, aprobat prinLegea nr. 227 din 2015 actualizată. Impozitul pentru premiile în produse ce depăşesc valoarea de 600 ron net va fi suportat de către Organizator. Nu sunt impozabile veniturile obţinute din premii în bani şi/sau în natură, sub valoarea sumei 600 lei, pentru fiecare premiu.

Orice alte obligaţii de natură fiscala sau de alta natură în legatură cu aceste venituri sunt în sarcina exclusiva a câştigătorilor.

7.3.Organizatorii se obligă să nu acorde contravaloarea în bani a premiilor oferite la acest concurs, acordând exclusiv premiul stabilit prin regulament, iar câştigatorii nu pot solicita modificarea parametrilor premiilor oferite.

ART. 8. PROTECŢIA DATELOR PERSONALE

8.1. SC ADEVARUL HOLDING SRL colectează și prelucrează datele cu caracter personal ale participanților la Campania Aboneaza-te la Dilema veche si pleci in Cappadocia! în scopul selecționării câștigătorilor, alocării premiilor și centralizării de rapoarte statistice cu privire la consumatori, precum și al comunicării cu dumneavoastră și alte persoane în legătură cu această campanie. Temeiul prelucrării este consimțământul persoanei vizate, exprimat prin înscrierea la campanie.

Prin participarea la campania “Aboneaza-te la Dilema veche si pleci in Cappadocia!” participanții pot fi/nu pot fi de acord ca datele lor personale să intre în baza de date a organizatorului, acestea putând fi folosite pentru activitățile de marketing ale acestuia.

8.2. Organizatorii se obligă ca datele personale transmise de participanți să nu fie difuzate către terți sau în străinătate, cu excepția persoanelor implicate în organizarea campaniei sau a operatorului de marketing direct al Organizatorului.

8.3. Datele personale prelucrate vor fi [nume, prenume, număr de telefon, e-mail]. În vederea validării câștigătorilor, vom prelucra și seria și numărul actului de identitate. Nu este permisă participarea persoanelor cu vârsta mai mică de 18 ani.

8.4. Organizatorul își rezervă dreptul de a anunța public numele participanților câștigători și premiile câștigate, în conformitate cu legislația în vigoare.

8.5. Pentru a determina perioada pentru care datele personale vor fi prelucrate și păstrate, luăm în considerare durata campaniei, precum și termenele de arhivare prevăzute de dispozițiile legale în materie. Dacă doriți mai multe informații despre cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected].

În cazul în care vă retrageți sau limitați consimțământul înainte de finalizarea campaniei, vom înceta prelucrarea datelor cu caracter personal respective în scopurile relevante, sub rezerva oricărei obligații legale de a prelucra aceste date cu caracter personal și/sau a nevoii noastre de a prelucra aceste date cu caracter personal în scopul exercitării drepturilor noastre legitime (inclusiv a drepturilor legitime ale altor persoane).

Retragerea consimțământului înainte de finalizarea campaniei implică retragerea participării dumneavoastră la această campanie.

8.6. Participanții au următoarele drepturi, în conformitate cu prevederile Regulamentului UE 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date: dreptul la informare; dreptul de acces; dreptul la rectificarea datelor; dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”); dreptul la restricționarea prelucrării; dreptul la portabilitatea datelor; dreptul la opoziție; dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri; dreptul la retragerea consimțământului; dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal; dreptul la o cale de atac judiciară.

În vederea exercitării drepturilor prevăzute mai sus, persoana vizată va înainta operatorului o cerere întocmită în formă scrisă, datată și semnată, către [email protected]. În cerere, solicitantul poate arăta dacă dorește ca informațiile să îi fie comunicate la o anumită adresă, care poate fi și de poștă electronică, sau printr-un serviciu de corespondență care să asigure că predarea i se va face numai personal.

Operatorul este obligat să comunice persoanei vizate măsurile luate în termen de 30 de zile de la data primirii cererii, cu respectarea eventualei opțiuni a solicitantului de a i se comunica informațiile în scris la o anumită adresă fizică sau virtuală (electronică).

8.6.1 Dreptul de acces la date

8.6.1.1. Persoana vizată are dreptul de a obține din partea operatorului o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care o privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la următoarele informații:

  1. scopurile prelucrării;
  2. categoriile de date cu caracter personal vizate;
  3. destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele cu caracter personal le-au fost sau urmează să le fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale;
  4. acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioadă;
  5. existența dreptului de a solicita operatorului rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal ori restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau a dreptului de a se opune prelucrării;
  6. dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere;
  7. în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile privind sursa acestora;
  8. existența unui proces decizional automatizat incluzând crearea de profiluri, menționat la articolul 22 alineatele (1) și (4), precum și, cel puțin în cazurile respective, informații pertinente privind logica utilizată și privind importanța și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată.

8.6.1.2. În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau o organizație internațională, persoana vizată are dreptul să fie informată cu privire la garanțiile adecvate în temeiul articolului 46 referitoare la transfer.

8.6.1.3. Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal care fac obiectul prelucrării. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, operatorul poate percepe o taxă rezonabilă, bazată pe costurile administrative. În cazul în care persoana vizată introduce cererea în format electronic și cu excepția cazului în care persoana vizată solicită un alt format, informațiile sunt furnizate într-un format electronic utilizat în mod curent.

8.6.2. Dreptul la rectificarea datelor

8.6.2.1. Persoana vizată are dreptul de a obține de la operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc. Ținându-se seama de scopurile în care au fost prelucrate datele, persoana vizată are dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.

8.6.3. Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”)

8.6.3.1. Persoana vizată are dreptul de a obține din partea operatorului ștergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fără întârzieri nejustificate, iar operatorul are obligația de a șterge datele cu caracter personal fără întârzieri nejustificate în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive:

  1. datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;
  2. persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea, și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrarea;
  3. persoana vizată se opune prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea;
  4. datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
  5. datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine operatorului în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidența căruia se află operatorul;
  6. datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale în mod direct unui copil, în măsura în care consimțământul pentru prelucrare este acordat sau autorizat de titularul răspunderii părintești asupra copilului.

8.6.3.2. În cazul în care operatorul a făcut publice datele cu caracter personal și este obligat să le șteargă, operatorul, ținând seama de tehnologia disponibilă și de costul implementării, ia măsuri rezonabile, inclusiv măsuri tehnice, pentru a informa operatorii care prelucrează datele cu caracter personal că persoana vizată a solicitat ștergerea de către acești operatori a oricăror linkuri către datele respective sau a oricăror copii sau reproduceri ale acestor date cu caracter personal.

8.6.4. Dreptul la restricționarea prelucrării

8.6.4.1. Persoana vizată are dreptul de a obține din partea operatorului restricționarea prelucrării în cazul în care se aplică unul din următoarele cazuri:

  1. persoana vizată contestă exactitatea datelor, pentru o perioadă care îi permite operatorului să verifice exactitatea datelor;
  2. prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea utilizării lor;
  3. operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana vizată i le solicită pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; sau
  4. persoana vizată s-a opus prelucrării în conformitate cu articolul 21 alineatul (1), pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei vizate.

8.6.4.2. În cazul în care prelucrarea a fost restricționată, astfel de date cu caracter personal pot, cu excepția stocării, să fie prelucrate numai cu consimțământul persoanei vizate sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță sau pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau juridice sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru.

8.6.5. Dreptul la portabilitatea datelor

8.6.5.1. Persoana vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal, în cazul în care prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe un contract; și prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.

8.6.5.2. În exercitarea dreptului său la portabilitatea datelor, persoana vizată are dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de la un operator la altul acolo unde acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.

8.6.6. Dreptul de opoziție

8.6.6.1 În orice moment, persoana vizată are dreptul de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții. Operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

8.6.6.2. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care este legată de marketingul direct respectiv.

8.6.6.3. În cazul în care persoana vizată se opune prelucrării în scopul marketingului direct, datele cu caracter personal nu mai sunt prelucrate în acest scop.

8.6.6.4. În contextual utilizării serviciilor societății informaționale și în pofida Directivei 2002/58/CE, persoana vizată își poate exercita dreptul de a se opune prin mijloace automate care utilizează specificații tehnice.

8.6.6.5. În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice, persoana vizată, din motive legate de situația sa particulară, are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini din motive de interes public.

8.6.7. Procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri

8.6.7.1. Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.

8.6.7.2. Respectându-se celelalte garanții prevăzute de lege, o persoană poate fi supusă unei decizii de natura celei de mai sus, în următoarele situații:

  1. este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între persoana vizată și un operator de date;
  2. este autorizată prin dreptul Uniunii sau dreptul intern care se aplică operatorului și care prevede, de asemenea, măsuri corespunzătoare pentru protejarea drepturilor, libertăților și intereselor legitime ale persoanei vizate; sau
  3. are la bază consimțământul explicit al persoanei vizate.

8.6.8. Dreptul la retragerea consimțământului, în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării efectuate pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia.

8.6.9. Dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal

8.6.9.1. Fără a aduce atingere oricăror alte căi de atac administrative sau judiciare, orice persoană vizată are dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru în care își are reședința obișnuită, în care se află locul său de muncă sau în care a avut loc presupusa încălcare, în cazul în care consideră că prelucrarea datelor cu caracter personal care o vizează încalcă prezentul regulament.

8.6.10. Dreptul la o cale de atac judiciară

8.6.10.1. Fără a aduce atingere oricăror alte căi de atac administrative sau nejudiciare, fiecare persoană fizică sau juridică are dreptul de a exercita o cale de atac judiciară eficientă împotriva unei decizii obligatorii din punct de vedere juridic a unei autorități de supraveghere care o vizează.

8.6.10.2. Fără a aduce atingere oricăror alte căi de atac administrative sau nejudiciare, fiecare persoană vizată are dreptul de a exercita o cale de atac judiciară eficientă în cazul în care autoritatea de supraveghere care este competentă nu tratează o plângere sau nu informează persoana vizată în termen de trei luni cu privire la progresele sau la soluționarea plângerii depuse.

8.6.10.3. Fără a aduce atingere vreunei căi de atac administrative sau nejudiciare disponibile, inclusiv dreptului de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, fiecare persoană vizată are dreptul de a exercita o cale de atac judiciară eficientă în cazul în care consideră că drepturile de care beneficiază în temeiul prezentului regulament au fost încălcate ca urmare a prelucrării datelor sale cu caracter personal fără a se respecta prezentul regulament.

8.7. De asemenea câștigătorii au opțiunea de a-și exprima printr-un acord scris consimțământul expres și neechivoc ca imaginea lor – numele, fotografia – să fie/să nu fie făcută publică și să fie/să nu fie folosită de organizator în diverse materiale tipărite, audio, video pentru promovarea campaniei.

8.8. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face în conformitate cu Dispozițiile Regulamentului UE 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

8.9. Prin participarea la această campanie, jucătorii acceptă prevederile prezentului Regulament.

Art. 9. Dreptul de participare la concurs – Participanţi minori şi persoane lipsite de capacitate juridică

9.1. In cazul in care castigatorul unuia dintre premii este minor (cu varsta sub 18 ani), acesta va fi indreptatit sa intre in posesia premiului doar cu acordul scris al parintilor sau al tutorelui sau legal, iar in cazul in care castigatorul unuia dintre premii este incapabil de drept (ca urmarea unei alte situatii decat neimplinirea varstei de 18 ani), acesta va fi indreptatit sa intre in posesia premiului numai cu acordul scris al tutorelui sau legal.

9.2. Parintele sau tutorele va semna o declaratie prin care Organizatorul este absolvit de orice raspundere, decurgand din acordarea premiului respectiv, precum si de plata oricaror daune sau pretentii de orice natura legate de premiul respectiv si de participarea minorului la prezenta campanie.

9.3. Angajatii trustului de presa Adevarul Holding, cei ai SC Premium News SRL, SC Adevarul SA, SC Tipomedia Prod SRL, SC Free Media Ukraine Gmbh, SC East Europe Media Distribution SRL, SC Satiricon SRL, SC Integral Tipografie SRL, SC West Tipo International SRL, SC Mediatim SRL, SC Garamond Tipografie SRL, SC Standard Press Distribution SRL, SC Tetatet SRL, SC Radio City FM SRL, SC Depo Shop SRL, SC Adevarul Multimedia SRL, Fundatia Adevarul, Adevarul Investments LLC, ADEX Italia, SC News&More SRL, SC Cartile Adevarul SRL, SC Multicolor Tipografie SRL, SC Images&More SRL, SC The Platform Events&Communication SRL, Servicii Reorganizare si Lichidare IPURL si angajatii acestora, sotul/sotia, rudele si afinii de gradul I pana la gradul IV inclusiv ale acestora;  distribuitorii de presa autorizati si cei subcontractati de acestia, sotul/sotia, rudele si afinii de gradul I pana la gradul IV inclusiv ale acestora nu pot participa la acest concurs.

9.4. Nu vor fi considerate ca participari valide:

a. completarea datelor personale cu date partiale ori cu date false sau eronate;

b. in care completarea datelor personale (de identitate si de contact) se face prin folosirea altor litere decat cele specifice alfabetului latin si/sau a altor cifre decat cifre arabe si/sau romane;

c. care contin mesaje cu caracter obscen sau injurios;

d. care contin modificari ale datelor completate 

Art. 10. Încetarea Concursului

10.1. Prezentul concurs poate înceta în următoarele cazuri:

a. în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie caz de forţă majoră, conform legislaţiei în vigoare,

b. printr-o decizie a organizatorilor, dar nu înainte de a anunţa publicul prin intermediul  siteului www.dilemaveche.ro cu minim 3 zile înainte de incetare.

c. în cazul schimbării cadrului legislativ, astfel încât organizarea şi desfăşurarea concursului cu caracter promoţional să presupună mărirea bugetului alocat acestui proiect.

d. In caz de faliment, lichidare a Organizatorului, de la momentul pronuntarii unei astfel de decizii. 

Art.11. Litigii

11.1. Eventualele reclamaţii legate de desfăşurarea concursului vor fi făcute pe adresa organizatorului: Bucureşti, şos. Fabrica de Glucoză, nr. 21, sector 2, Bucureşti până la data de 09 septembrie 2018 la adresa de e-mail [email protected] sau la telefon 0372.130.241 (tarif normal, orele 9:00-18:00, de luni până vineri).

Reclamaţiile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.

11.2. Eventualele litigii apărute între organizatori şi participanţii la prezentul concurs se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din Romania.

Art. 12. Alte prevederi

12.1. Prin participarea la concurs, jucătorii acceptă prevederile prezentului Regulament de Concurs. Pentru a cere alte detalii despre concurs sunaţi la numarul de telefon 0372.130.241 (tarif normal, orele 9:00-18:00, de luni până vineri)

12.2. Orice modificare a prezentului regulament se va face prin act adiţional scris şi va fi anunţată pe site-ul www.dilemaveche.ro.