Socializare online de nişă

2 septembrie 2015   Tema săptămînii

Pentru cei care caută şi alte reţele de socializare decît Facebook-ul, site-ul yoda.ro propune un top al celor mai de nişă reţele.

Fotolog.com – Un site popular în America de Sud, una dintre primele reţele de socializare de pe Internet cu fotografii. Are în jur de 50 de milioane de utilizatori şi este puţin cunoscut în Europa, unde cei care postează sînt artişti, fotografi sau graficieni consacraţi.

Qzone.com – O reţea populară mai ales în China şi Coreea de Sud, cu peste 500 de milioane de utilizatori, un mix între Facebook şi Myspace. Reţeaua este dedicată în special jurnalelor, blog-urilor, iar utilizatorii sînt încurajaţi ca, pe lîngă postarea de fotografii şi mesaje, să asculte muzică. Vîrsta medie a utilizatorilor este cuprinsă între 18 şi 24 de ani. 

aNobii.com – O reţea de socializare destinată publicului cititor de cărţi, în care discuţiile gravitează în mediul literar. Reţeaua este deţinută de o companie susţinută de cîteva edituri celebre, între care Harper Collins, Penguin şi Random House. 

Yelp – Fondată în 2004, reţeaua este destinată informaţiilor despre firme, restaurante, saloane de înfrumuseţare, magazine etc. Sînt postate review-uri despre locurile unde ai fost sau sînt căutate informaţii despre locuri unde ai vrea să mergi. 

Flixter – În afară de partea de socializare, specificul Flixter se axează pe discuţii despre filme. Poţi vorbi despre filmele preferate sau poţi descoperi informaţii despre noile pelicule cinematografice. 

Odnoklassniki – O reţea populară în teritoriile ţărilor vorbitoare de limba rusă. Are în jur de 50 de milioane de utilizatori, este centrată pe fotografii şi are rolul de a reuni prieteni şi foşti colegi de clasă. De altfel, numele se şi traduce prin „colegi de clasă“. Este al şaptelea cel mai vizitat site din Rusia şi al 60-lea din lume.  

(sursa: yoda.ro)

Mai multe