Pe banii noştri ne-am creat fericirea şi deprimarea
Iată dovezile:
1) Aici, femeile pot să acceseze în mod gratuit site-ul, în timp ce bărbaţii care vor să deţină calitatea de membru trebuie să plătească o taxă: Gleeden, un site de întîlniri, a dezvăluit faptul că această platformă online înregistrează cel mai înalt nivel de trafic în a doua zi de luni după Crăciun. Pentru 2017, această zi este cea de 9 ianuarie. Reprezentanţii site-ului, cu peste 3,3 milioane de membri, au dezvăluit că activitatea utilizatorilor săi creşte întotdeauna în debutul anului.
Întrebaţi dacă vor crede că vor fi mai activi pe Gleeden şi la începutul anului 2017, un procent de 71% din ei au răspuns afirmativ.
Participanţii la acest sondaj au fost rugaţi să ofere şi o explicaţie pentru nevoia de a-şi înşela partenerii de viaţă imediat după Crăciun, iar 52% din ei au spus că vor să îşi recapete „libertatea“ după sărbătorile de iarnă.
2) Dincoace avem deprimare gratuită pentru toată lumea: „În ianuarie există Lunea neagră, cea mai deprimantă zi a anului. «Blue Monday» va fi 16 ianuarie. Blue Monday a fost creată în 2005 de o agenţie de turism din Marea Britanie, care a comandat un studiu bazat pe calcule care au inclus factori precum condiţiile meteo-rologice şi nivelul datoriilor personale. Expertul în lifestyle Cliff Arnall a creat o formulă de calcul care ţine cont de mai multe variabile – condiţiile meteorologice, nivelul datoriilor acumulate, numărul de zile care au trecut după Crăciun, numărul de zile care au trecut după încălcarea obiectivelor trasate pentru noul an şi nivelul scăzut de motivaţie.“ De fapt, cerul este egal, Dumnezeul este acelaşi. Noi investim, investim, investim. Rămînem datori şi creăm Blue Monday.