Înfrumuseţare şi/prin lectură - interviu

3 iunie 2010   Carte

De unde ideea de a combina cosmeticele cu cărţile?

Conceptul Shades este expresia dorinţei de a oferi clienţilor noştri ceea ce noi înşine am căutat la un salon: o ambianţă plăcută, o ofertă bogată de servicii, dar şi ceva în plus. Ceva care să te facă să cauţi motive pentru a te refugia într-un loc din care să ieşi mai frumos, nu doar fizic, ci şi sufleteşte. Astfel am îmbinat diversele nuanţe ale frumuseţii incluzînd în concept, pe lîngă gama completă de servicii cosmetice, atît cărţile, cît şi bijuteriile, ceaiurile, vinurile şi alte accesorii selecte care pot evidenţia şi îmbogăţi personalitatea fiecăruia.
De ce cărţi? Pentru că frumuseţea exterioară este strîns legată de starea de spirit, iar lectura a fost şi va rămîne o deprindere pasionantă în care ne putem cufunda cu întreaga faptură, cu gîndurile, cu temperamentul, cu senzualitatea şi sensibilitatea noastră.

Este acest beauty lounge şi un avanpost al luptei împotriva prejudecăţii că frumuseţea e incultă?

Nu ne-am propus să luptăm împotriva unor prejudecăţi. Ne adresăm unui public educat care ştie să aprecieze frumosul în toată diversitatea lui. Este adevărat că societatea modernă diluează semnificaţiile, dar este de apreciat şi faptul că valorile esenţiale încep să fie redescoperite şi cultivate.

Care ar fi targetul vostru?

Clienţii vizaţi de Shades sînt preponderent cei din mediul business, care-şi doresc o împrospătare a felului în care arată într-o zi aglomerată la birou, care au nevoie de relaxare după orele de muncă, ori pur şi simplu vor să arate fenomenal pentru o ocazie specială. Poziţionarea noastră într-o zonă urbană aglomerată cu clădiri de business este motivată tocmai de dorinţa de a ne apropia de aceşti clienţi, de a le da posibilitatea să-şi ofere astfel de momente fără a fi presaţi de lipsa timpului.

Adina Mocănaşu este proprietar al Shades Beauty Lounge. Mai multe pe www.shades.ro

a consemnat Marius Chivu.

Mai multe