Vînzare cu orice preţ?
Dilema veche de săptămîna aceasta pleacă de la premiza că totul în jurul nostru e marketing. Oameni din publicitate, analiști media și sociologi răspund la întrebări esențiale: Care e starea marketingului românesc?, Mai poate supraviețui arta sau orice altceva fără marketing?.
Andrei Pleşu dezbate subiectele discutate în presa germana și vorbește despre situația din Islam și despre felul în care au fost receptate textele de tinerețe ale lui Cioran.
Dacă vreți să înțelegeți cum se privatizează lumina, citiți textul lui Dorel Dumitru Chirițescu.
Andrei Crețulescu scrie despre cea de-a 64 ediție a Festivalului de film de la Cannes, care tocmai s-a încheiat. Noi ne pregătim de TIFF-ul cu numarul 10 și am ales cîteva motive pentru care vom fi la Cluj săptămîna viitoare.
Un viticultor austriac, Erich Nebenfuhr, spune povești cu vinuri alese în interviul realizat de Stela Giurgeanu.