Reducerea risipei alimentare, discursuri împotriva bullying-ului și culoare pentru un sat din Banat
Ni se repetă că românii sînt leneși, că nu vor să facă bine și că ONG-urile și firmele străine ne vor doar răul. Săptămînal, aici, vă demonstrăm contrariul.
● Prin programul #înstaredebine, Kaufland a acordat în 2018 un milion de euro către 29 de ONG-uri, din domeniile sport, cultură și viață sănătoasă. Programul continuă și în 2019 cu un buget similar, iar deocamdată va oferi o finanțare de peste 450.000 euro pentru cele 11 proiecte cîștigătoare ale primei etape. Aflați aici care sînt acestea.
● KFC a creat un sistem mondial – Harvest – de donare de alimente către anumite asociații care îndeplinesc criteriile de includere în programul. România participă din 2017 la el, timp în care au fost donate către asociații aproximativ două tone de produse de pui. KFC România extinde acum programul și în Brașov, prin Fundația Bucuria Darului.
● Smiley a mers într-o școală din Rahova pentru a ține elevilor un discurs împotriva bullying-ului: „Aveţi grijă ce fel de vorbe spuneţi şi ce fel de fapte faceţi, pentru că toate vi se vor întoarce înapoi în viaţa asta”.
● Asociaţia Salvaţi Copiii a dotat secţiile de neonatologie ale Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Cluj-Napoca cu aparatură medicală vitală bebelușilor născuți prematur.
● Începînd de weekend-ul trecut, Asociația Împreună pentru Viitor Constanța pune la dispoziția turiștilor cu nevoi speciale de pe litoral o plajă specială, în stațiunea Mamaia.
● Asociația Team Work și Fundația Telekom Romania au amenajat, în cadrul Grădinii Botanice din București, un spațiu verde cu bănci solare și wifi gratuit.
● Peste 200 de voluntari s-au înscris în proiectul Color the Village, pentru a da culoare unui sat din Banat cu 22 de mori de apă încă funcționale. Imagini de după, aici.
Paul Alexandru este inginer de profesie, fotograf pasionat și pețitor de cuvinte în timpul liber.