Festivalul Enescu pe Aeroportul Otopeni

27 martie 2013   Dileme on-line

Aproximativ 500.000 de persoane de naţionalitate română sau străină, care pleacă, sosesc sau tranzitează Aeroportul Otopeni pot să fie informați despre ediţia din 2013 a Festivalului Internațional George Enescu, prin intermediul unei campanii derulate de ARTEXIM în parteneriat cu grupul Spectacular, aflat în top cinci companii de outdoor din ţară.

În cadrul campaniei, spotul este difuzat pe 52 de ecrane orizontale digitale amplasate în zone cheie ale Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ din Bucureşti. Campania se va derula pînă pe 31 decembrie 2013, rolul său fiind de a promova cel mai important eveniment cultural din românia pentru publicul străin și român, atît ca atracție pentru turiști, cît și ca imagine pozitivă de țară, precum și de a consolida noua identitate de brand a Festivalului.

Spotul de promovare al Festivalului este realizat în condiţii video excepţionale, de echipa de creație a Festivalului, Ioana Gheorghiu și Rober Blaj, în două versiuni, în limba engleză şi în limba franceză, şi are ca fundal sonor Sonata nr. 3 pentru vioara şi pian in La minor, op. 25, de George Enescu. 

Între 1 şi 28 septembrie 2013, pe scena Festivalului Internaţional „George Enescu“ vor urca cele mai importante personalități ale muzicii clasice internaţionale. Printre invitaţi se numără dirijorii Daniel Barenboim şi Mariss Jansons, pianiştii Radu Lupu şi Evgheni Kissin. Iar cunoscutul actor român Marcel Iureş va debuta în ipostază de narator, alături de Corul şi Orchestra Filarmonicii “George Enescu” în cantata “Gurre-Lieder”, o producţie muzicală fără precedent, în cadrul ediţiei 2013.

Informații suplimentare despre Festivalul George Enescu -

Mai multe