Armin van Buuren încurajează consumul responsabil de alcool prin campania „Dance More, Drink Slow” - VIDEO

22 ianuarie 2014   Dileme on-line

Compania Heineken a încheiat un parteneriat cu DJ-ul olandez Armin van Buuren pentru campania „Dance More, Drink Slow”, a cărei abordare este menită să transforme consumul de alcool responsabil într-un comportament dorit de cei care petrec o seară în oraş, subliniind importanţa de a deţine şi păstra controlul în orice situaţie.

În centrul campaniei „Dance More, Drink Slow” se află o nouă piesă Armin van Buuren, intitulată Save My Night, care încurajează şi sărbătoreşte moderaţia. Fanii pot accesa piesa, disponibilă în 42 de ţări, şi în iTunes Romania Store.

Campania „Dance More, Drink Slow” va fi, de asemenea propulsată de „The Experiment” (Experimentul), un film în care joacă şi Armin van Buuren. Experimentul este unul de natură socială  şi înfăţişează două nopţi diferite, petrecute în oraş, în acelaşi club, singura diferenţă  fiind DJ-ul. Filmul arată influenţa pe care o are un DJ asupra consumatorilor, incurajîndu-i să-şi schimbe comportamentul, să danseze mai mult şi, prin urmare, să bea mai puţin. "The Experiment" evalueazムposibilităţile care apar în mod natural în decursul unei  nopţi petrecute în oraş, atunci cînd se bea în mod responsabil.

Campania "Dance More, Drink Slow" este susţinută de noua melodie "

", compusă şi interpretată de Armin Van Buuren, care îi determină pe tinerii adulţi ce petrec o seară în oraş să se gândească mai mult la cum pot trăi mai intens momentul şi muzica şi să consume alcool în mod responsabil. "Save my Night" este prima melodie care promovează mesajul consumului responsabil de alcool. Disponibilă în 42 ţări, melodia poate fi ascultată de fanii muzicii trance de pe toate continentele.

Armin van Buuren spune despre The Experiment: "Când mixez pentru miile de iubitori de muzică , vreau ca ei să se bucure de acest moment, să  şi-l amintească după ce noaptea s-a terminat. Acest lucru înseamnムcă şi consumul de alcool trebuie făcut cu moderaţie, pentru ca momentul să nu fie pierdut . Motivul pentru care am încheiat un parteneriat cu Heineken pentru "Dance More, Drink Slow" este simplul fapt că avem o oportunitate fantastică  şi responsabilitatea de a stabili o legătură mai strânsă cu publicul nostru şi de a încuraja schimbarea de comportament . A bea cu măsură este o problemă importantă şi putem folosi muzica, în special piesa  ”Save my Night”  pentru a livra într-un mod diferit, inovativ acest mesaj direct către fanii de pe ringul de dans. "

Campania se va desfăşura în peste 20 ţări şi va fi susţinută printr-o serie de activităţi experimentale integrate, adresate tinerilor adulţi care petrec o seară în oraş.

Campania Dance More, Drink Slow este promovată sub iniţialele  #DMDS.

Sponsored Post: Acest articol face parte dintr-o campanie Heineken.

Mai multe