Aproximativ 33% dintre parfumurile masculine sînt folosite de femei! Ce ingrediente au astfel de parfumuri?
Potrivit Daily Mail, 33% dintre parfumurile create pentru bărbați sînt folosite și de femei. Datele statistice arată și alte lucruri interesante despre parfumurile de lux, de brand, cum ar fi:
· Multe parfumuri masculine au note de bază în parfumerie, pe bază de lavandă și licheni de stejar
· Unele ingrediente ale parfumurilor masculine nu sînt atît de dulci, deși ele au note de bază de plante, fructe și flori
· Aproximativ 97% dintre femei consideră purtarea unui parfum minunat, el este considerat fermecător și sexy.
Multe dintre recenziile la parfumuri de lux arată că femeile preferă notele de lemn de santal ce apar la parfumuri masculine, parfumurile unisex sau parfumuri de damă. De asemenea, 23% dintre femei sînt interesate de parfumurile cu note de vanilie, 17% adoră parfumurile de vetiver, iar 13% aleg parfumuri cu note de mosc.
Cele mai populare parfumuri pentru bărbați au note de lemnul de santal. Despre ele se spune că se potrivesc perfect pe toate tipurile de piele și miros extraordinar. Mirosul de lemn de santal este bogat, pămîntesc și se potrivește oricărei ocazii. Aceste parfumuri sînt folosite și de femei, mai ales dacă au și note fructate, florale, de citrice mai subtile.
Despre mosc se spune că este un ingredient ce apare deseori la parfumurile bărbătești, el oferă încredere, un farmec aparte și îl face pe purtător să se simtă mai sexy. Mirosul de mosc este apreciat din cele mai vechi timpuri, el este considerat deosebit de atractiv, profund și senzual. Și femeile preferă astfel de parfumuri cu aromă specială de mosc, deoarece ele sînt speciale și chiar miros foarte bine.
Un parfum cu note de mosc este și Nautica Voyage care este creat special pentru bărbații încrezători, care sînt pasionați de activități sportive. Acest parfum oferă o stare de bine și un impuls de energie, are și note de măr, frunze verzi, tonuri acvatice de lotus, tonuri de lemn de cedru cald, chihlimbar și mușchi de stejar.
Alte ingrediente ce apar în numeroase parfumuri masculine sînt: lavanda, patchouli, lichen de prun sau mușchi de stejar. De asemenea și notele florale sînt folosite la numeroase parfumuri moderne pentru bărbați, deoarece parfumierii se inspiră din natură și astfel încearcă să aducă în produsele lor mirosul de iasomie, trandafir, iris, violetă. Se pare că și bărbații, nu doar femeile, folosesc ape de toaletă cu adevărat parfumate, ce au uleiuri esențiale de lavandă și iasomie, într-un context de note și arome mai elaborat. Buchetele florale în combinație cu notele lemnoase și fructate sînt apreciate de bărbați și apar în parfumurile masculine.
Foarte apreciate sînt și parfumurile orientale pentru bărbați, care au note unice, catifelate, arome de vanilie și alte condimente minunate. Unele parfumuri sînt mai puternice, au note de bază florale, proaspete și de chihlimbar. Acestea pot avea și note picante, de piper roz sau de alte condimente.
La parfumurile floral-fructate masculine, notele de chihlimbar sînt combinate cu notele de fructe dulci, precum măr, caise, prune, zmeură, căpșuni. De asemenea, unele parfumuri au miros fin de tutun, la ele se folosesc de fapt arome de frunze uscate de tutun fermentat. Aceste frunze nu sînt afumate, ele mai degrabă au un miros special, pămîntesc, care este tipic bărbătesc. Notele de tutun la parfumuri se îmbină armonios cu notele de patchouli, lemn de santal, vanilie, piper roz și mosc. Iată de ce astfel de parfumuri sînt atît de apreciate și de femei și uneori chiar achiziționate în scopul de a fi oferite cadou bărbatului iubit, din viața lor.
Se estimează că ¾ dintre noile parfumuri pentru bărbați sînt opulente, au arome de lemn de cedru, de lavandă și de citrice. Se spune că această familie olfactivă este apreciată și de femei, deoarece este plăcută și relaxantă. În plus, astfel de parfumuri au și note prețioase, de vetiver, cedru și patchouli. Cele mai mari branduri din lume au creat astfel de parfumuri, ele se pot găsi acum la prețuri destul de accesibile în magazinele online.