Masa Bunătății, Marketing for Good, harta producătorilor locali
Ca întotdeauna, dincolo de valul de știri negative se petrec și lucruri bune. Trebuie doar să fim receptivi și, pe cît posibil, să contribuim.
● Inițiativa MarketingForGood.ro, lansată în 23 aprilie, a reușit să strîngă 2.550 de ore de consultanță de la peste 100 de agenții și consultanți individuali, care au fost puși în contact cu 100 de companii.
● Asociația Magic a contribuit pînă acum în lupta contra COVID-19 cu echipamente de protecție și aparatură medicală în valoare de peste 650.000 euro și a demarat mai multe proiecte precum Linia Solidarității și Telefonul Medicului.
● 37.500 de mese calde au fost donate personalului medical din prima linie și persoanelor fără adăpost, în cadrul programului „Masa Bunătății”, inițiat de HORA și susținut de Philip Morris România.
● În fiecare magazin Carrefour se găsesc, începînd de săptămîna trecută, recipiente speciale pentru colectarea măștilor și mănușilor.
● În 1 iulie, Kaufland Romania, prin Asociația Act for Tomorrow, lansează un nou apel pentru ONG-uri care aduc un impact pozitiv în educație, sănătate, mediu, societate și cultură. Se vor putea înscrie proiecte pentru pragurile de 1.000, 5.000 și 10.000 de euro.
● Revino a lansat harta producătorilor locali de brînzeturi și vinuri din România.
● #SwimAtHome-ul s-a încheiat, iar în două zile 462 de înotători virtuali au strîns donații în valoare de 413.512 lei.
Nu uitați de formularul 230 prin care puteți să redirecționați 3,5% din impozitul pe venit către un ONG! Noul termen limită e 30 iunie 2020. Dacă nu știți cui vreți să donați, pe platforma Redirectioneaza.ro, creată de Code4Romania, găsiți o lungă listă de ONG-uri, precum și formularele tipizate. Mai mult de 18.800 de formulare au fost completate pînă acum.
Paul Alexandru este inginer de profesie, fotograf pasionat și pețitor de cuvinte în timpul liber.