Donaţiile pentru achiziţionarea sculpturii Cuminţenia Pămîntului merg într-un ritm extrem de lent. De la deschiderea subscripţiei publice s-au strîns puţini bani din necesarul de 6 milioane de euro, iar Ministerul Culturii îşi pune speranţele într-o campanie de imagine pe care urmează să o lanseze.

În puţin peste o săptămînă de la lansarea subscripţiei publice s-au strîns în jur de 22 de mii de euro. Mult prea puţin, în condiţiile în care, pentru a putea cumpăra opera de artă a lui Constantin Brâncuşi de la actualii proprietari, statul român speră să adune 6 milioane de euro numai din donaţii. Restul de cinci vor fi acoperiţi de la buget. Banii din donaţii trebuie strînşi pînă la sfîrşitul lui septembrie. Şi cum ritmul e extrem de lent (în jur de 3 mii de euro pe zi), ministrul Culturii Vlad Alexandrescu îşi pune speranţele în campania de imagine pe care urmează să o lanseze:

Acum selecţionăm nişte agenţii care vor monta de fapt campania de imagine, care încă n-a început. Ne aşteptăm la o creştere progresivă în momentul în care vom începe campania publică.

Citiţi şi ascultaţi mai multe pe rfi.ro