"Urăşte-ţi tatăl! Urăşte-i Alzheimerul", "Urăşte-ţi băieţelul! Urăşte-i autismul!", "Urăşte-te pe tine! Urăşte-ţi epuizarea!" - sînt mesajele unei noi campanii de promovare pentru un supliment alimentar.

Această campanie porneşte de la premisa că rudele persoanelor autiste sau bolnave de Alzheimer le urăsc. Şi că ar vrea să le spună asta. Şi că, dacă-şi doresc să le urască mai puţin, ar trebui să ia/să le dea un supliment alimentar care "reface şi îmbunătăţeşte funcţiile cerebrale". Oriunde altundeva, o asemenea campanie ar fi fost sancţionată imediat pentru violenţa mesajului ei şi pentru faptul că sugerează că normalitatea e ura şi că un supliment alimentar ar putea să o "rezolve".

Citiţi aici un text al Anei Dragu despre campanie

Întreaga campanie poate fi văzută pe site-ul uraste.ro

Update: în urma textului Anei Dragu, a reacţiilor nenumărate de dezaprobare şi a protestului Federaţiei pentru Drepturi şi Resurse pentru Persoanele cu Tulburări în Spectrul Autist (FEDRA), conţinutul site-ului uraste.ro a fost sensibil modificat: "Urăşte-ţi copilul" a fost înlocuit cu "Iubeşte-ţi copilul". Următorul pas e stoparea campaniei. Îl aştept cu interes.